شما اینجا هستید
بین الملل » عضو ارشد جهاد اسلامی خواستار حمایت دیپلماتیک از اسرای فلسطینی شد

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از المیادین، «ماهر الاخرس»، از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین بر لزوم حمایت دیپلماتیک تشکیلات خودگردان از اسرای فلسطینی تاکید کرد.

الاخرس که خود از آزاده‌های فلسطینی به شمار می‌رود و تجربه اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی را دارد، از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا از سفارتخانه‌های خود در سایر کشورهای جهان برای حمایت از اسرای فلسطینی استفاده کند.

ماهر الاخرس همچنین از مردم فلسطین خواست تا با حضور در خیابان‌ها برای حمایت از اسرا و بستن راه‌ها به روی شهرک نشینان، فشار بر تل آویو را افزایش دهند.

به گفنه الاخرس، اگر دولت فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین به امور اسرا توجهی دارد باید اقداماتی دیپلماتیک از طریق سفارتخانه‌های خود در کشورهای مختلف برای حمایت از اسرا انجام دهد و چهره واقعی سیاست‌های رژیم اشغالگر را به همه جهانیان نشان دهد.

از سوی دیگر، «خالد البطش»، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز شنبه در جمع فلسطینیانی که برای اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی مقابل دفتر صلیب سرخ در غزه تجمع کرده بودند، سخنرانی کرد.

البطش گفت: به دشمن اسرائیلی هشدار می‌دهیم که ما هرگز اسرای اعتصاب‌کننده غذا را تنها نخواهیم گذاشت و چنانچه یکی از اسرا به شهادت برسد دشمن تاوان سختی خواهد داد.

وی از میانجی‌گران خواست که اقدام فوری جهت نجات اسیرانی که دست به به اعتصاب غذا زده‌اند و توقف اقدامات ظالمانه علیه اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی به عمل آورند.

این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی افزود: ما بار دیگر تأکید می‌کنیم که هرگز اسرای خود را تنها نخواهیم گذاشت و نهایت تلاش خود را برای آزادی آن‌ها بکار خواهیم بست.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان