شما اینجا هستید
هنر » نمایشنامه‌خوانی‌های مولوی از نیمه دی برگزار می‌شود/پایان در اسفند

امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره وضعیت برگزاری ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی، به خبرنگار زردیس گفت: طی یکی دو روز آینده نتایج آثار انتخاب شده برای حضور در ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی اعلام می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است این دوره از نیمه اول دی‌ماه آغاز به کار کند.

وی درباره روزها و بازه زمانی مدنظر برای برگزاری این دوره از نمایشنامه‌خوانی مولوی، افزود: قرار است روزهای چهارشنبه هر هفته و قبل از ساعت اجراهای تئاتری مجموعه، جلسات نمایشنامه‌خوانی برگزار شود. برنامه‌ریزی‌مان اینگونه است که تا پایان سال جاری تمامی جلسات نمایشنامه‌خوانی برگزار کنیم تا در هفته پایانی اسفندماه سال جاری مراسم اختتامیه این دوره برگزار شود.

حریری درباره تعداد آثار انتخاب شده برای حضور در دوره جدید نمایشنامه‌خوانی مولوی، توضیح داد: برنامه‌ریزی‌ها برای ۱۰ اثر انجام شده بود اما با توجه به اینکه هیأت انتخاب ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی چه تعداد اثر را انتخاب می‌کنند، تعداد آثار تا ۱۵ اثر هم قابل افزایش است.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان سخنان خود درباره دیگر فعالیت‌های مدنظر این مجموعه، یادآور شد: اجراهای نمایشی مرکز تئاتر مولوی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده به صحنه می‌روند. علاوه بر برگزاری ششمین دوره نمایشنامه‌خوانی مولوی قرار است هفته اول دی‌ماه همایش «تئاتر مسئولیت‌پذیر» با دبیری علمی دکتر مجید سرسنگی در مجموعه برگزار شود. مقالات رسیده به دبیرخانه همایش بررسی و مقالات برگزیده و مقالات منتخب برای چاپ انتخاب شده‌اند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان