شما اینجا هستید
بین الملل » درگیری جوانان فلسطینی با اشغالگران صهیونیستی در جنوبنابلس

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از فلسطین الیوم، عصر شنبه جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در نزدیکی ورودی شهرک بیتا در جنوب نابلس با هم درگیر شدند. منابع محلی اعلام کردند که جوانان اقدام به آتش زدن لاستیک‌ها در ورودی بیتا کردند.

فعالان در واکنش به شهادت جمیل ابوعیاش که روز جمعه به ضرب گلوله نیروهای اشغالگر هدف قرار گرفت شنبه شب به جای جبل صبیح در ورودی شهرک تظاهرات موسوم به سرگردانی شبانه برگزار کردند.

شهرک بیتا در چند ماه اخیر شاهد فعالیت‌های روزانه و هفتگی علیه اشغالگری صهیونیست‌ها است. از شروع تظاهرات در این منطقه اشغالگران با هدف توقف فعالیت‌ها و به ویژه‌ها فعالیت‌های موسوم به سردرگمی شبانه ٨ فلسطینی را شهید، صدها نفر را زخمی و ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

جوانان فلسطینی در این منطقه، با شدت یافتن درگیری‌ها در شب تلاش می‌کنند تا شهرک نشینان را از این مکان اخراج کنند. سردرگمی شبانه صهیونیست‌ها شیوه جدیدی از مقاومت مردمی در کرانه باختری است که هدف آن اخراج شهرک نشینان به ویژه از مناطق شهرک نشینی است که اخیراً در کوه‌های کرانه باختری تأسیس شده‌اند، اقدامی که خشم رژیم صهیونیستی را برانگیخته است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان