شما اینجا هستید
متفرقه » مسئله زباله گردی در خراسان‌جنوبی با تدبیر جمع شود

به گزارش خبرنگار زردیس، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هر وقت استعمارگران عرصه را برای انقلاب ما تنگ کردند، خداوند راه را از طُرقی برای ما می‌گشاید که یک نعمت است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از موقعی که دولت اسلامی و مردمی روی کار آمد، جوانه‌های امید در دل مردم رشد کرده است.

عبادی با اشاره به اینکه در کنار مسئله مهم چینش صحیح مهم مدیران حل مشکلات جامعه حائز اهمیت است، ادامه‌داد: در همین مدت کوتاه آنطور که از طریق رسانه‌ها هم مطلع شده‌ایم، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و در خراسان جنوبی بحث خرید محصول استراتژیک کشاورزان از این قبیل است.

وی گفت: بهبود وضعیت راه‌های استان و بحث تأمین آب چه از طریق انتقال آب از خلیج فارس و یا آب‌های ژرف از مسائل بسیار مهم است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند که خراسان‌جنوبی را به علم و ایمان می‌شناسند که نشان استعدادهای این منطقه است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: وقتی مردم صداقت از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها ببینند بی شک همراه خواهد بود.

عبادی با اشاره به سازماندهی نهضت خدمت رسانی بیان‌کرد: در این روزهای سرد برخی برای تأمین نیاز سر در زباله‌ها دارند که باید شناسایی شوند و در صورت نیازمند بودن حتماً نیاز او به صورت محترمانه از طریق دستگاه‌های خدمت‌رسان حل شود.

وی گفت: اگر این افراد زباله گرد نیازمند نیستند، باز این موضوع در شأن یک جامعه اسلامی نیست و در هر صورت این مسئله باید جمع شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه موضوع اعتیاد در برخی از روستاهای مرزی خراسان‌جنوبی نیز نگران کننده است، یادآور شد: به این موضوع نیز باید عنایت شود و تدبیری برای رفع این آسیب اجتماعی خطرناک صورت گیرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان