شما اینجا هستید
ورزش » پیرعباسی: برای حل مشکلات خانه بسکتبال خوزستان از جیب هزینه می‌کنم

مجید پیرعباسی در گفتگو با خبرنگار زردیس با اشاره به مشکلات اخیر خانه بسکتبال خوزستان که منجر به عدم برگزاری دیدار این تیم برابر شهرداری گرگان و متحمل شدن باخت فنی شد، گفت: تیم با یک چالش بزرگ مواجه است که البته تلاش‌مان برای حل کردن آن است چون می خواهیم به حضور در لیگ تا پایان مسابقات‌مان ادامه بدهیم.

وی با تاکید بر مشکلات مالی در تیم خانه بسکتبال خوزستان خاطرنشان کرد: باید جذب اسپانسر داشته باشیم اما تا به امروز رایزنی ها و تلاش هایی که داشته ایم به نتیحه نرسیده و هیچ اسپانسری برای تیم اعلام آمادگی نکرده است. با این حال هر طور که شده تیم را در لیگ برتر نگه می داریم تا مسابقات تمام شود.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان با بیان اینکه مشکلاتی که خانه بسکتبال خوزستان با آن مواجه است مربوط به امروز و دیروز نیست، خاطرنشان کرد: معضلاتی که امروز با آنها مواجه هستیم مربوط به سال گذشته است، البته با وجود آنها امروز (یکشنبه) ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم.

پیرعباسی در واکنش به اینکه «پرداخت نیمی از قرارداد بازیکنان با وجود مشکلات مالی که تیم با آن مواجه است اتفاق مثبت و خوبی پیرامون این تیم به حساب می آید»، تاکید کرد: قرارداد بازیکنان و عمل به آن نباید به مسائل پیرامونی تیم ارتباطی داشته باشد. تعهد ما پرداخت قرارداد است که به آن عمل کردیم. تعهد دیگرمان هم حفظ تیم در لیگ برتر است که برای آن تلاش‌مان را ادامه می دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تخصیص نیمی از قرارداد بازیکنان بر اساس پیگیری های شخصی بوده است، در کل در رابطه با مسائل مالی تیم و پیگیری های لازم برای آن نفر دومی وجود ندارد. از جیب برای تیم هزینه می کنم اما به هر حال برای این کار هم سقفی وجود دارد چون ما هم محدودیت های مالی خودمان را داریم. با همه اینها تا حد امکان برای کمک به تیم و حفظ آن خواهم ایستاد.

رئیس هیات بسکتبال خوزستان همچنین در واکنش به اینکه «ظاهرا سرمربی خانه بسکتبال خوزستان برای برگزاری دیدار امروز کنار بازیکنان و مجموعه تیم نیست»، گفت: دیدار امروز و در کل دو دیدار باقی مانده ای که در مرحله مقدماتی باید انجام دهیم تاثیر زیادی در سرنوشت تیم ندارد. ما به فکر مرحله بعدی و چگونگی پیگیری دیدارهای مان در آن مرحله هستیم. آقای حماد سامری هم تا پایان مسابقات کنار تیم خواهد بود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان