شما اینجا هستید
متفرقه » فعالیت‌های فرهنگی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار زردیس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه‌شب در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های شورایی و تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی اضافه کرد: حضور در شوراها فرصتی است که خداوند نصیب شما کرده و مردم مسئولیتی به دوش شما گذاشته‌اند تا در این مسئولیت اینقدر خوب کار کنید که نامی ماندگار از خود به جای گذارید و یک کارنامه بسیار روشن در تاریخ برای خودتان طراحی و به ارمغان گذارید.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا قدر خودشان را در سلامت کاری، سلامت فکری، دانش محوری و ایجاد پیشرفت حسب مقتضیات زمان و مکان بدانند و با سلامت و عدالت ورود پیدا کنند و با سلامت و عدالت خروج داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی، تصریح کرد: توسعه بدون فرهنگ به معنای مدرنیته کردن فضا و سکوت تمامی سنت‌ها، ارزش‌ها و آرمان‌های آن منطقه است.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: در رابطه با کارهای فرهنگی در شوراهای شهر و روستا حتماً برنامه داشته باشید و در تأمین اعتبارات و تخصیص‌ها حتماً حوزه فرهنگ را لحاظ کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: با تکیه بر سلامت، عدالت کاری و با دانش محوری یک کارنامه بسیار درخشان برای خود به ارمغان بگذارید.

عبدالخالق برزگر زاده رئیس شورای اسلامی استان بوشهر پیش از سخنان آیت الله صفایی، گزارشی از ظرفیت‌های جامعه بزرگ شورایی استان ارائه کرد.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای استان به بیان موارد مربوط به شهرستان‌های خود در حوزه‌های مختلف پرداختند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان