شما اینجا هستید
تاریخ » شهید سلیمانی یک مکتب ماندگار است

به گزارش خبرنگار زردیس، سردار رسول سنایی راد ظهر روز شنبه در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی اظهار داشت: ایران امروز کشوری است که هیچ قدرتی در جهان حتی فکر حمله نظامی به آن را ندارد چراکه اقتدار دفاعی و نظامی ایران در دنیا بر همگان آشکار شده است.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل از انقلاب وابسته بود اما امروز امنیت ما وابسته به هیچ کشوری و نظامی نیست و پایه گذار این اقتدار و سربلندی امثال شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا هستند.

وی تصریح کرد: پیروزی میدان جنگ با داعش و جبهه استکبار شهید سلیمانی بود چراکه وی وعده نابودی داعش را داده بود و این وعده پس از ۲ ماه از سخنرانی ایشان محقق شد.

سنایی راد منش و رفتار شهید سلیمانی را یک مکتب ماندگار برای جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: این مکتب باید به جوانان و نوجوانان که در زمان جنگ حضور نداشتند، معرفی شود.

وی تاکید کرد: محاسبات و پیش بینی‌های جبهه غرب در ایجاد فتنه ۸۸ اشتباه بود چراکه آنان نمی‌دانستند مردم با بصیرت خود پس از ندای رهبری حق را باطل تشخیص می‌دهند و نفرت و انزجار خود را از فتنه گران اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در فتنه سال ۸۸ با بردباری این آشوب را مدیریت کردند و مردم هم با حضور خود نشان دادند پای نظام و انقلاب هستند چراکه فتنه گران به نماد عاشورا و اسلام توهین کرده بودند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان