شما اینجا هستید
سلامت » اصناف صحنه از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه شهرستان صحنه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته و این موضوع به معنای عدم پایان شیوع این ویروس خطرناک در جامعه است.

وی افزود: قدرت سرایت کرونا امیکرون چند برابر سویه‌های پیشین بوده و این ویروس بیشتر در کمین نوجوانان و کودکان است و برای قطع زنجیره شیوع کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک ضرورت دارد.

فرماندار صحنه با اشاره به فعالیت مدارس با توجه شرایط نارنجی کرونایی این شهرستان، تصریح کرد: فعالیت آموزشی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان صحنه تا پایان هفته آینده به صورت غیرحضوری و در بستر سامانه شاد و فضای مجازی است.

حیدری با هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا، گفت: شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در این شرایط عادی انگاری کرونا بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی سال، افزود: نظارت‌ها و بازرسی‌ها بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بخش خصوصی و دولتی باید با جدیت و قدرت بیشتر تداوم داشته باشد.

فرماندار صحنه بیان کرد: اصناف به عنوان مهم‌ترین رکن مقابله با کرونا در شهرستان باید نه تنها خود دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند بلکه وظیفه دارند به مشتریانی که فاقد ماسک هستند خدمات ارائه نکنند.

حیدری با اشاره به وضعیت نارنجی در صحنه، افزود: ادارات شهرستان صحنه نباید به کارمندانی که به این ویروس مبتلا هستند اجازه ورود به محل کار را دهند و به افراد بدون ماسک نیز نباید خدمات داده شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان