شما اینجا هستید
سلامت » روند افزایشی مبتلایان امیکرون در سرپل ذهاب

سیروس صادقی در گفتگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: با اعلام رنگ بندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه از سمت کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا به دلیل قرار گرفتن شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت زرد رنگ تمام مدارس به صورت حضوری برقرار است.

وی افزود: با شروع بیماری کرونا در شهرستان سرپل ذهاب خانواده‌ها از فرستادن فرزندان خود که دارای علائم سرماخوردگی هستند به مدارس خودداری کرده و با وجود شیوع کرونای امیکرون نیاز است که دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب تصریح کرد: کلاس‌های درس به خاطر بسته بودن فضا و حضور دانش آموزان می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کرده و حضور دانش آموزانی که علائم سرماخوردگی دارند می‌تواند سلامت سایر دانش آموزان را تهدید کند.

صادقی بیان کرد: روند مبتلایان به کرونای امیکرون در شهرستان سرپل ذهاب روند افزایشی داشته که برای کاهش این آمار نیازمند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات است.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون در شهرستان سرپل ذهاب در سنین بالای ۹ سال و بزرگسالان در حال انجام است و همچنان مهمترین راه پیشگیری از شروع کرونا تزریق واکسن بوده که از همشهریان خود خواهشمندیم برای دریافت واکسن‌های خود به مراکز تجمیعی شهر و مراکز بهداشت روستایی مراجعه کنند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان