شما اینجا هستید
ورزش » تفاوت مالی در تیم های فوتبال لیگ برتر بسیار است

به گزارش خبرنگار زردیس، علیرضا منصوریان عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی فجر و صنعت نفت آبادان بیان کرد: توجه به اینکه در شیراز خاطرات متعددی داشته ام پس از ١۵ سال به شیراز آمده و خاطرات متعددی در روزگاری که تیم برق و فجر در لیگ برتر بوده اند برایم زنده شد.

وی افزود: امید است تیم برق شیراز بار دیگر به عرصه فوتبال بازگردد، این در حالی است که این تیم آنگونه که به ما اطلاع داده اند منحل شده و وجود ندارد.

او ادامه داد: فردا یکی از مهم‌ترین بازهای سال تیم ما است و در لیگ امسال هیچ فرقی میان صدر و پایین جدول وجود ندارد و بسیاری از تیم‌هایی که در انتهای جدول حاضر هستند توانسته اند نتایج خوبی از تیم‌های صدر نشین کسب کنند.

منصوریان گفت: تیمی برتر است که بتواند از لحاظ روانی بازی را کنترل کند این در حالی است که فجر در دور رفت توانست تیم ما را شکست دهد و فجر طی بازی‌های گذشته روند یکسانی داشته و با بدشانسی بازی‌های خود را واگذار کرده است.

او خاطرنشان کرد: شاید به لحاظ مالی فجر دچار مشکل است و این اصلی ترین عاملی است که موجب شده فجر بازی های خود را واگذار کند و نباید فراموش کرد کلانتری در لیگ یک بسیار زحمت کشید و توانست تیم را به لیگ برتر برساند و نباید از تلاش‌های او غافل شد.

او یادآور شد: بسیاری از تیم‌های صدرنشین متمول بوده اند و تفاوت مالی میان تیم‌ها در کشور بسیار فاحش است.

به اعتقاد منصوریان تلاش و همکاری میان تیم صنعت نفت آبادان موجب شده تا تیم در مسیر حرکتی خوبی قرار بگیرد و اتحاد مناسبی در این تیم وجود دارد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان