شما اینجا هستید
دین و اندیشه » موضوعات مهدوی جهاد تبیین در جامعه بیان شود

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار ظهر پنجشنبه در جلسه مهدویت استان با اشاره به اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی باید به مسائل روز نیز توجه شود، خانواده و جوانی جمعیت را از جمله مسائل برشمرد و گفت: نشست‌های خانواده‌های مهدوی با موضوع تحکیم بنیان خانواده و رعایت شیوه نامه‌ها در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی متوجه کانون خانواده است و درنشست های خانواده‌های مهدوی به مسائل روز توجه می‌شود و در نشست‌های نخبگانی باید موضوعات مهدوی جهاد تبیین را بیان کنیم.

وی افزود: اینکه چه موضوعاتی در جهادی تبیین مورد توجه قرار گیرد، مسئله مهمی است و در دهه مهدوی باید این موضوعات را مدنظر داشته باشیم.

حجت الاسلام شریف تبار برپایی شب شعر با حضور شاعران آئینی در شهرهای مختلف استان را از جمله برنامه‌های دهه مهدویت بیان کرد و گفت: همچنین در برنامه‌های نیمه شعبان باید مراسم‌ها با تمرکز مشارکت حداکثری اجرا شود و اقشاری مختلف را با برخی از رویدادها به سمت موضوعات مهدوی سوق دهیم.

ارسال هزار و ۲۳۹ اثر به جشنواره عید تا عید

حجت الاسلام نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت نیز با اشاره به برگزاری جشنواره عید تا عید افزود: امسال نوعی سال مهدوی محسوب می‌شود زیرا دو نیمه شعبان را شاهد هستیم و جشنواره عید تا عید در ۱۰ محور در کشور برگزار می‌شود.

وی فعالیت‌های مهدوی در مساجد، حسینه ها، بقاع متبرکه و مدارس از موضوعات جشنواره عید تا عید در مازندران برشمرد و گفت: کل آثاری که به دبیرخانه ارسال شد هزار و ۲۳۹ اثر بوده و بیشتر از سوی نسل روز ارسال شده است و بیشترین آثار در حوزه عکس است.

وی با بیان اینکه ۹۳۰ اثر از طریق شبکه شاد ارسال شده است، گفت: اختتامیه جشنواره قبل از سال جدید برگزار می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان