شما اینجا هستید
متفرقه » لزوم توجه مسئولان به مطالبه آب‌پخشی‌ها/ زیبایی را مسیر نگیرید

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های امروز نماز جمعه آب‌پخش بر لزوم کنترل بیشتر و نظارت بر بازار تاکید کرد و اظهار داشت: نظارت بر قیمت‌ها و تقویت تعاونی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و مسئولان عزم جدی در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر روی حمایت از تولید دارند و خواستار افزایش کیفیت تولید داخل هستند و انتظار می‌رود تولیدکنندگان هم تلاش بیشتری در حفظ و ارتقای کیفیت تولید داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه بخش عمده سود تولیدات نصیب دلالان و واسطه‌ها می‌شود افزود: باید دست واسطه‌ها از این مسیر بین تولید و مصرف کوتاه شود تا هم تولیدکننده و هم مصرف‌کننده راضی شوند.

زیبایی را از مسیر آب‌پخش نگیرید

وی به مسیر ورودی شهر آب‌پخش از سمت کلل اشاره کرد و ادامه داد: این دو کیلومتر از مناظر زیبای استان بوشهر است که مسیری پرتردد برای همه مردم است.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به تصمیم مسئولان برای استفاده از نیوجرسی برای جداسازی مسیر رفت و برگشت در این مسیر اضافه کرد: مردم از این تصمیم مسئولان ناراضی هستند.

وی تاکید کرد: این مسیر در استان بوشهر و حتی کشور کم‌نظیر است ولی قرار دادن نیوجرسی در این مسیر زیبایی این طبیعت را تضعیف می‌کند و انتظار می‌رود که برای حفظ زیبایی و بعد گردشگری این مسیر در تصمیمات تجدید نظر شود.

حجت‌الاسلام رضایی اضافه کرد: مردم بارها در فضای مجازی و حقیقی نارضایتی خود را از این مسئله عنوان کرده‌اند و به صورت کتبی و شفاهی به مسئولان مربوطه اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید کار کارشناسی روی این مسئله شود و توجهی به این مردم شود ولی هر روز شاهد پیاده‌سازی تعداد بیشتری از نیوجرسی‌ها در این مسیر هستیم.

لزوم توجه به نظر مردم

امام جمعه آب‌پخش تاکید کرد: این اقدامات نشان دهنده این است که نظر مردم و دیدگاه آنها برای مسئولان مهم نبوده ولی متأسفانه می‌بینیم که بی توجهی می‌شود. این مردم باید کجا فریاد بزنند و چه کسی باید به داد مردم برسد.

وی گفت: این موضوع خواسته بحق مردم است و امیدواریم تصمیمی گرفته شود که شاهد از بین رفتن طبیعت زیبای این منطقه نباشیم. این جاده تعریض نشده و خطرات جانی بسیاری را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام رضایی اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در حفظ جان و مال مردم تلاش کنیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان