شما اینجا هستید
مدرسه ، حوزه و دانشگاه » حضور دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در مدارس اختیاری است

به گزارش خبرنگار زردیس، محسن حسین میرزایی پیش از ظهر شنبه در ستاد مقابله با کرونا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن، اظهار کرد: همه گروه سنی در معرض خطر هستند از این رو باید از تمامی ظرفیت‌ها در خصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید نظارت‌های کرونایی تشدید شود، عنوان کرد: اصناف باید اقدام به ثبت نام در سامانه «ایران ما» و دریافت کد رهگیری کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور دانش آموزان در کلاس درس حضوری اختیاری است، گفت: مدارس با ۴۰ درصد ظرفیت می‌توانند به صورت حضوری فعالیت کنند.

درصد تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال مطلوب نیست

حسین میرزایی با اشاره به پایین بودن آمار تزریق دز سوم واکسن کرونا در اصناف، گفت: این مهم در بین کارمندان دولت هم وجود دارد که باید اقدامات لازم در جهت تکمیل واکسیناسیون کارمندان دولت صوت پذیرد.

وی ادامه داد: افراد مبتلا به کرونا نباید در محل کار حضور یابند بلکه باید مسئله قرنطینه بیمار به دقت اجرا گردد تا مانع از انتقال این بیماری به دیگران شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: آمار تزریق واکسن کرونا در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در استان مطلوب نیست.

حسین میرزایی مطرح کرد: گندزدایی و کلرزنی تانکرهای آبرسانی سیار باید با حساسیت بالاتری انجام شود چرا که با سلامت مردم مرتبط است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان