شما اینجا هستید
هنر » تلاش حوزه هنری قزوین در تربیت نیروی در تراز انقلاب قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار زردیس کبری علیخانی در مراسم اختتامیه دوره «رویاتو بساز» که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: ما دغدغه‌های فرهنگی و هنری زیادی داریم و امروز شاهد این مسئله هستیم که این دغدغه‌ها به شکل نظام‌مند و مناسبی در حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین ادامه داد: هنر یک روش هوشمندانه و خلاقانه برای بیان موضوعاتی است که تلاش می‌کنیم به مخاطبان ارائه دهیم و رهبر معظم انقلاب نیز به بیان هنرمندانه موضوعات تأکید دارند چرا که بیان به شیوه هنر یک راهکار رسا و ماندگار است.

وی تأکید کرد: اعتقاد ما این است که اگر هر فرهنگی در قالب هنر ریخته نشود قطعاً ماندگاری خود را از دست می‌دهد لذا کار حوزه هنری را یک کار ارزشمند می‌دانیم و این آمادگی را داریم که در اهداف خود از کمک و ظرفیت‌های این بخش بهره ببریم.

علیخانی یادآور شد: امروز نظام مسائل استان پیش روی ما قرار دارد و در بسیاری از موضوعات نیز با همفکری گروه‌های مختلفی که با ما همکاری کنند به‌روزرسانی‌هایی انجام داده‌ایم و همواره نیز به این موضوع معتقدیم که پیوست‌های هنری و رسانه‌ای می‌تواند کلید و راهگشای حل مسائل باشد لذا دست همکاری با حوزه هنری را می‌فشاریم چرا که بر این باوریم هر محتوایی باید در یک قالب مناسب ریخته شود تا به این طریق مورد توجه مخاطب قرار گیرد.

این مسئول مطرح کرد: نیروی متخصص و متمرکز در حوزه هنر که به فضائل انقلابی نیز آراسته باشد یکی از دغدغه ادوار طولانی برای جامعه بوده است و تلاش حوزه هنری در تربیت نیروی در تراز انقلاب و انسان‌سازی و نیز پرداختن ریشه‌ای به این نیاز با آموزش جوانان حرکت قابل تقدیر و ارزشمندی است که جامعه می‌تواند از برکات این حرکت بهره‌مند شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین در خاتمه گفت: ما تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای تعامل و همکاری دوجانبه بین حوزه بانوان و حوزه هنری انقلاب اسلامی بهره ببریم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان