شما اینجا هستید
سلامت » بستری ۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های بوشهر/دومین روز بدون فوتی

حسن ملکی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای یک مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.

وی بابیان اینکه همچنان ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر، ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در دومین روز از سال ۱۴۰۱ اعلام‌شده است چنین گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای دو مورد به کرونا قطعی بوده است.

دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۴۶ هم استانی به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۶۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان