شما اینجا هستید
متفرقه » زنجان در زمینه ایجاد امنیت وظیفه خود را ایفا کرده است

به گزارش خبرگزاری زردیس، آیت الله علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور و دیگر مسئولان انتظامی، با بیان اینکه امنیت مطلوب امروز از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت می‌باشد، گفت: ما از نزدیک شاهد رشادت‌ها، مجاهدت و ایثار کارکنان انتظامی استان هستیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با معنویت و رفتار هوشمندانه به مردم خدمت می‌کنند و از زحمات و اقدامات پلیس که شبانه روز و مخلصانه، در مناسبت‌های مختلف از جمله در ماموریت‌های ماه محرم، انتخابات، چهارشنبه آخر سال و نوروز و… خوب درخشیده تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این مجموعه خدوم توانسته است با زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خود رضایت مندی و اعتماد مردمی را جلب کند.

خاتمی با بیان اینکه کارکنان پلیس ولایی هستند و با معنویت به مردم خدمت می‌کنند، ابراز کرد: پلیس با برخورداری از نیروی انسانی متدین، ولایتمدار، مردمی و با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی در راستای تامین نظم و امنیت جامعه به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: کارکنان انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده است با نهایت سعی و تلاش، ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در بحث ایجاد امنیت، پلیس این استان به عنوان یک مجموعه با ایمان، متدین و دلسوز، وظیفه اصلی خود، که همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است را به خوبی ایفا کرده است.

خاتمی تصریح کرد: و می‌توان در جامعه کنونی برابر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) “پلیس را به مثابه مجاهد واقعی فی سبیل الله” معرفی کرد.

در ادامه این دیدار جانشین فرمانده کل انتظامی از حمایت‌های نماینده محترم ولی فقیه در این استان تقدیر کرد و افزود: سخنان مقام معظم رهبری برای ما حکم تکلیفی دارد.

سردار قاسم رضایی با اشاره به اینکه اصلی ترین سرمایه پلیس جامعه محوری، اعتماد مردم است، افزود: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می‌داند و در این راه شبانه روز نمی‌شناسد، یاد آورشد: پلیس مانع هنجار شکنی در جامعه می‌باشد و هر هنجار شکنی که بخواهد هنجار شکنی کند ما حریف او هستیم.

رضایی با بیان اینکه امروز بالاترین تهدید، تهدید فرهنگی و اخلاقی است، گفت: باید با راه اندازی و فعال کردن قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در کشور و بهره گرفتن از نظرات و حمایت‌های علما و تقویت باورهای مذهبی و دینی با هنجارشکنان اخلاقی و فرهنگی مقابله کنیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان