شما اینجا هستید
سیاست » شعار سال با هماهنگی جمعی بین دستگاهی محقق می شود

مهدی غفاری در گفتگو با خبرنگار زردیس در خصوص شعار سال (تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) اظهار کرد: در راستای شعار سال که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید کردند، هماهنگی جمعی بین دستگاهی لازم بوده و تحقق این مساله از عهده یک نهاد و دستگاه خارج است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله صنعت (۴۴ درصد در گلستان)، کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری، سلامت و غیره فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه دستگاه های اجرایی، صادر کننده مجوزها بوده و باید از شرکت‌ها حمایت کنند آنها باید به صورت جدی پای کار بیایند.

غفاری ادامه داد: در گلستان کمیته دانش بنیان از دو ماه پیش تشکیل شده و نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی مختلف در آن حضور دارند تا به رشد و توسعه شرکت‌ها کمک کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان اضافه کرد: اعطای تسهیلات رشد قابل توجهی داشته که این مبلغ از چهار میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

وی اضافه کرد: ۳.۲ میلیارد تومان این میزان، از محل منابع داخلی پارک علم و فناوری، بیش از ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق پژوهش و فناوری استان و ۴۸ میلیارد تومان آن از محل تبصره ماده ۱۸ بوده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان