شما اینجا هستید
سیر و سفر » اسکان ۶۰ هزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان

به گزارش خبرنگار زردیس، تورج دریکوند امروز شنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: در دوازدهمین روز از تعطیلات نوروزی، ۴۰۵ خانوار که به استان لرستان سفر کرده بودند در اقامتگاه‌های رفاهی آموزش و پرورش استان اسکان پیدا کردند.

وی افزود: این تعداد خانوار که هزار و ۶۸۵ نفر بودند در دوازدهمین روز فروردین مهمان آموزش و پرورش بوده و در مدارس و خوابگاه‌هایی که برای میزبانی از میهمانان نوروزی تدارک دیده بودیم، اسکان یافتند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش استان لرستان اظهار کرد: در ستاد اسکان نوروزی استان با میزبانی شایسته از مهمانان و جلب رضایت آنها به دنبال ایجاد خاطره‌ای خوش و ماندگار برای این عزیزان و همچنین به دنبال نگهداشت و افزایش ماندگاری مهمان‌های نوروزی در استان هستیم که خود باعث رونق اقتصادی استان و همشهریان لرستانی می‌شود.

وی با اشاره به تعداد مسافران نوروزی از ابتدای تعطیلات گفت: در مجموع از ابتدای آغاز به کار ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز امسال ۱۴ هزار و ۹۶۹ خانوار که تعداد آنها ۶۰ هزار و ۹۱۳ نفر بوده است، در مکان‌هایی که آموزش و پرورش لرستان برای مسافران تدارک دیده بود، اسکان یافته اند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان