شما اینجا هستید
بین الملل » عملیات تل آویو قدرت فلسطینیها برای مواجهه با اشغالگران را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از فلسطین الیوم، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در سخنانی گفت: اسرائیل باید بداند که دست ما برای حمایت از هموطنانمان در کرانه باختری و قدس بسته نیست و مقاومت با امکانات محدود خود می تواند تاثیرات زیادی بر رژیم اشغالگر بگذارد.

«زیاد النخاله» در گفتگو با شبکه خبری المنار لبنان تصریح کرد که عملیات شهادت طلبانه اخیر در تل آویو قدرت فلسطینی ها برای مواجهه شجاعانه با اشغالگران را ثابت کرد.

وی همچنین افزود که رویدادهای اراضی فلسطینی واکنش به اقدامات رژیم اشغالگر نیست بلکه وظیفه هر فلسطینی بشمار می رود.

النخاله گفت: فلسطینی ها گزینه های زیادی در روند مقاومت دارند و کارهای زیادی می توانند انجام دهند و عملیات شهادت طلبانه بهترین گواه آن است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که واکنش به جنایات اشغالگران به تصمیم گروه های مقاومت بستگی دارد و مقاومت، فلسطینی ها در جنین، قدس و تمام فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.

النخاله همچنین نسبت به تشدید تنش ها از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: ما در مواجهه مستقیم با اشغالگران هستیم و هر لحظه باید منتظر درگیری تمام عیار باشیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره سازش رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد: واضح است که کشورهای عربی که اقدام به عادی سازی روابط کردند فلسطین را رها نمودند و به محاصره ما روی آوردند. کشورهایی که در النقب گرد آمدند با ما نیستند و به حق ما در فلسطین ایمان ندارند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان