شما اینجا هستید
جامعه » ناتمام ماندن پروژه‌ها زیبنده خرمشهر نیست

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق وعده‌های داده شده در سال گذشته قرار بود برخی از پروژه‌ها در شهرستان خرمشهر به مناسبت سالروز سوم خرداد به بهره برداری برسند اما تا کنون تکمیل نشدند و این امر زیبنده مسئولان نیست و شاید به خاطر نقدینگی یا دلایل دیگر باشد که باید تدبیری برای آن اتخاذ کرد.

وی در ادامه نارسانی های فراوانی خرمشهر در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و گفت: مشکلات خرمشهر در بحث اشتغال، معیشت، عمران و خدمات شهری بسیار گستره است که این امر حق خرمشهر نیست و مسئولان باید توجه بیشتری به مشکلات شهرستان داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر بر اهمیت سوم خرداد امسال بخاطر مقارن شدن با چهلمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر تاکید کرد و افزود: خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و مردم آن بعد از جنگ در شهرستان حاضر شدند و مقابل مشکلات و سختی‌های پس از جنگ تحمیلی ایستادگی کردند.

وی گفت: مردم خرمشهر پس از ۴۰ سال از آزادسازی این شهر انتظار دارند که مسئولان مملکت نگاه ملی به این زندگی آنها داشته باشند و کارهای عمرانی باید در خرمشهر ادامه پیدا کند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان