شما اینجا هستید
متفرقه » خراسان رضوی صاحب هنرمندان تأثیر گذاری در سطح کشور است

به گزارش خبرنگار زردیس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر صبح شنبه در مراسم تشییع پیکر مرحوم مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت خراسانی اظهار کرد: از گذشته تا کنون خراسان رضوی صاحب هنرمندان تأثیر گذاری در سطح کشور است و باید اکنون نیز به این ظرفیت توجه ویژه ای کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: برترین هنرمندان پیامبران الهی و ائمه اطهار (ع) در جذب مردم به راه خدا هستند.

وی بیان کرد: هنرمندانی همچون مرحوم صباغی در دورانی لبخند بر لبنان مردم می‌آوردند که به رغم محدودیت‌ها با دستانی خالی پرچم هنر را در عرصه‌های مختلف بالا نگه داشتند.

حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به این که مسؤولان استانی و کشوری باید قدر این سرمایه‌ها را بدانند اظهار کرد: باید از هنرمندان و از جمع‌های هنرمندان حمایت جدی کرد تا استادان هنر، تجربه خود را با جوانان علاقه مند در میان گذارند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: این جمع‌ها می‌توانند راهگشای چالش‌های عرصه هنر در کشور باشد و تجربیات خود را به دیگران منتقل کنند.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر مرحوم مهدی صباغی هنرمند پیشکسوت تلویزیون، سینما، تئاتر و رادیو در مسجد رضوان صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

همچنین در این مراسم پیام‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و صدا و سیما در مورد درگذشت این هنرمند قرائت شد و پیکر مرحوم صباغی برای تدفین در قطعه هنرمندان بهشت رضا (ع) بدرقه شد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان