شما اینجا هستید
جامعه » تشکیل جبهه فرهنگی از نیروهای انقلابی برای حل مشکلات استان مرکزی

به گزارش خبرنگار زردیس، محمد بخشی شامگاه شنبه در اولین اجلاسیه عمومی قرارگاه مردمی سیدالشهدا که در دانشگاه اراک با حضور استاندار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد، اظهار کرد: تشکیل جبهه فرهنگی از نیروهای انقلابی و دغدغه‌مند برای حل بخشی از مشکلات شهر اراک ازجمله اهداف تشکیل قرارگاه مردمی سیدالشهدا است.

وی افزود: حدود ۷۲ جلسه از مهرماه سال گذشته با نخبگان، افراد دغدغه‌مند، پیش‌کسوتان دفاع مقدس، فعالین فرهنگی و اصحاب رسانه در این قرارگاه برگزار شد.

فعال فرهنگی شهر اراک بیان کرد: با برخی از مدیران دغدغه‌مند که اکنون دارای سمت در کلان‌شهر اراک هستند جلسه برگزار شد و از نظرات آن‌ها در مسائل و مشکلات شهر اراک استفاده شد.

محمد بخشی ادامه داد: تشکل‌ها و مجموعه‌های فرهنگی در این قرارگاه به‌هیچ‌عنوان رویکرد سیاسی نخواهند داشت و یک مجموعه کاملاً مردمی به‌دور از فعالیت‌های سیاسی خواهد بود.

وی افزود این قرارگاه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را دنبال خواهد کرد و به‌دنبال حل مشکلات شهر اراک است.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعه‌های انقلابی و فرهنگی در کنار یکدیگر کار جبهه‌ای را دنبال می‌کنند و اکنون عده‌ای از افراد دغدغه‌مند و مسجدی برای حل مشکلات شهر اراک پای کار آمدند و امیدواریم که بتوانیم برخی از مشکلات را رفع کنیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان