شما اینجا هستید
جامعه » ویژه برنامه «پیک انتظار» در مازندران برگزار می شود

حامد فاضلی کبریا در گفتگو با خبرنگار زردیس اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و به منظور ترویج فرهنگ مهدویت وگرامی‌داشت اعیاد و مناسبت‌های ماه شعبان، از سوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، این اداره کل به عنوان مسؤول کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی داشت مناسبت‌های شعبان تعیین شد.

مدیرکل کانون مازندران اظهار داشت: بر این اساس این اداره کل با همراهی سایر دستگاه‌ها با برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله نمایش عروسکی، مسابقه، جنگ شادی، اجرای سرود گروهی و … در قالب تریلی نمایشی با عنوان «پیک انتظار» به اجرای ویژه برنامه‌های متنوع برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها می‌پردازد.

فاضلی افزود: این برنامه از ۱۴ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در شهرهای: تنکابن، چالوس، آمل، بابل، پل سفید، ساری و بهشهر صورت می‌پذیرد.

این مسؤول فرهنگی با تاکید بر اینکه هم‌زمان با اجرای این طرح، سایر مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی در این ایام فعالیت دارند، به هدف این طرح اشاره داشت و اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهدویت، آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ انتظار و اخلاق مهدوی و ایجاد فضای نشاط و شادی در جامعه مورد توجه این کمیته است.

عضویت کمیته کودک و نوجوان مناسبت‌های شعبان را کانون پرورش فکری، استانداری مازندران، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، سپاه کربلای مازندران، بسیج دانش آموزی، صدا و سیما، نیروی انتظامی، حوزه هنری، شهرداری‌های استان و حوزه هنری تشکیل داده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان