شما اینجا هستید
جامعه » وظیفه مداحان ایجاد امیدواری به آینده روشن نظام است

به گزارش خبرنگار زردیس، یوسف ارجونی عصر چهارشنبه در آغاز ششمین دوره تربیت و توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی و زینبی در استان البرز اظهار کرد: امروز بالغ بر ۱۲ هزار نوگل حسینی و زینبی در کشور آماده و پای کار داریم و ۱۳۰ نفر خواهر و برادر در این دوره دو روزهء توانمندسازی مربیان در استان البرز شرکت کرده اند و بنا داریم در سال‌های آینده طی دو مرحله این دوره‌ها را برگزار کنیم.

وی افزود: از اهداف برگزاری این دوره‌ها تربیت و توانمندسازی مربیان و انتقال تجربیات مربیان به متربیان است که سازمان مادحین در این راستا یک نظام‌نامه آموزشی را در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تکمیلی برای آموزش مجموعه مادحین و ستایشگران برنامه ریزی کرده است.

ارجونی با اشاره به اینکه مربیان باید در راستای بیانیه گام دوم رهبری حرکت کنند اظهار داشت: تقویت و تربیت نیروهای جوان مؤمن انقلابی پای کار جهت حضور در عرصه‌های مختلف نظام از وظایف مربیان است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را با آوردن همه امکانات خود، برای ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب و روحانیت انجام می‌دهد که بحمدلله یکی از دلایل شکست استکبار جهانی، عدم همراهی مردم با این جنگ بود و در همین راستا یکی از وظایف مهم مداحان امیدوار کردن مردم به آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد خودباوری است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان