شما اینجا هستید
ورزش » شمار باشگاه های سوارکاری در مازندران افزایش یابد

به گزارش خبرنگار زردیس، عادل عالیشان بعدازظهر پنجشنبه در نشست سالیانه هیئت سوارکاری استان با بیان اینن که خدمت‌گذاری در هر کجای ورزش، یک افتخار است و باید قدردان و شاکر باشیم، افزود: استان مازندران سرزمین ورزش است و باید برای جوانان این استان کار و تلاش کرد.

عالیشان ادامه داد: کم کاری در حق جوانان را نمی‌پذیرم و باید در هیئت‌های ورزشی که با جوانان سروکار دارد، احساس مسئولیت داشت و کار کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه، سوارکاری باید در تمامی شهرهای استان فعال گردد، افزود: استعداد و علاقمندان زیادی در استان مازندران وجود دارد و لازم است تا در تمامی شهرهای استان ضمن فعال کردن هیئت شهرستانی، نسبت به استعدادیابی اقدام کند.

وی خواستار افزایش باشگاه‌های سوارکاری در استان شد و بیان داشت: باید پیگیری کنیم تا تعداد باشگاه‌ها و مزرعه‌های سوارکاری ما در استان افزایش پیدا کند نا بتوانیم درآینده ملی پوشان و قهرمانان زیادی در این رشته داشته باشیم.

عالیشان با اشاره به اینکه، رشته سوارکاری توصیه پیامبر است، افزود: ظرفیت ورزش مازندران بسیار بالاست و نگین ورزش کشور است و کار کردن در این رشته عاشق این کار می‌خواهد، چون رشته پرهزینه‌ای است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: لازم است تا ساختار هیأت در استان منسجم و منظم تر شود تا درآینده شاهد موفقیت چشم گیری این رشته باشیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان