شما اینجا هستید
تاریخ » دفاع مقدس پشتوانه ای قوی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار زردیس، سردار محسن کریمی ظهر شنبه در مراسم روز ملی راهیان نور و تجلیل از خادمین شهدای استان اظهار داشت: روز ملی راهیان نور یوم الله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با توجه به اینکه اردوی راهیان نور فناوری عظیم برای بهره مندی از گنج دفاع مقدس است باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس دانشگاه بزرگ علمی و تربیتی و کارخانه بزرگ انسان سازی است، گفت: راهیان نور به عنوان یکی از ابزارهای مهم بهره برداری از این گنج ارزشمند فرصتی مناسب برای انتقال حماسه‌ها و این فرهنگ کارآمد به نسل جدید جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس راهبردی قوی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی و ترکیبی است، گفت: مردم و رزمندگان علیرغم همه محدودیت‌ها و کمبودها با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها بزرگترین حماسه‌ها را خلق کردند و دستاوردهای بسیاری به ماندگار گذاشتند.

کریمی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مدرسه عشق بود، افزود: نکات بسیار عمیق و کاربردی در فرهنگ دفاع مقدس از جمله فرهنگ ما می‌توانیم وجود دارد که باید برای نسل جوان و نوجوان جامعه به خوبی بازگو و تبیین شود.

وی بیان کرد: بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس توسط جوانان غیرتمند ایران اسلامی کشور را در بسیاری از حوزه‌ها خودکفا و توانمند کرده و لذا دفاع مقدس پشتوانه قوی علمی، فرهنگی، فکری، معنوی و دفاعی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دفاع مقدس نمایشگاهی عظیم از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ملت ایران است و بهره گیری از این فرهنگ نجات بخش قطعاً پیشرفت و آینده درخشان ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: انسجام و مشارکت همه جانبه برای برگزاری اردوهای راهیان نور یک ضرورت مهم است و خوشبختانه با نگاهی که دولت سیزدهم دارند امیدواریم اتفاقات خوبی در برگزاری باشکوه‌تر اردوهای راهیان نور در سطح استان باشیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان