شما اینجا هستید
متفرقه » بهترین کرم پودر دنیا

بهترین کرم پودر دنیا

بهترین کرم پودر دنیا

همیشه این سوال پیش میاد که توی روتینِ میکاپ بالا بودنِ کیفیت کدوم محصول اهمیت خیلی زیادی داره و جواب ما همیشه یک محصولِ ثابت هست: “کرم پودر” .
این محصول از اون جایی که لایه ی اول استفاده میشه ، بِیس یک آرایش هست و کیفیتش روی ظاهر نهایی و زیبایی میکاپ تاثیر خیلی خیلی مهمی داره، چرا که اگر اولین مرحله خوب پیش نره و شما پوستتون خیلی زیبا، یکدست و مخملی کاور نشه قطعا محصولاتِ بعدی که استفاده میکنید کیفیت خودشون رو از دست میدن.
یک کرم پودر علاوه بر این که باید از ترکیبات خوب و غیر مضری در اون استفاده شده باشه، باید مناسب با نوعِ پوست ما باشه و بتونه نیازهای اون رو برآورده کنه.
ما در مای سفورا به شما یاد میدیم که کدوم یکی از محصولات برای پوست شما مناسب هست و بهترین نتیجه رو به شما میده. امروز هم میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بهتون معرفی کنیم ، شما با خوندن ویژگی و مزایای اون میتونید محصول مناسبتون رو انتخاب و خریداری کنید.
کرم پودر استی لادر

بهترین کرم پودر دنیا
کرم پودر استی لادر محصولی با کاور بسیار عالی که میتونه لک و عیوب پوستی رو خیلی خوب پوشش بده و پوستتون رو چه از نظر رنگ و چه از نظر بافتی میتونه کاملا یکدست کنه بدونِ این که ظاهر طبیعی اون رو از بین ببره و پوستتون رو خیلی ماسکه و غیر طبیعی نشون بده.
این کرم پودر برای پوست های مختلط و چرب به شدت مناسبه چرا که فرمولاسیونی بدنِ روغن و چربی داره و در کنارش میتونه میزن ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه و اجازه نمیده پوست چرب و براق دیده شه.موندگاری استی لادر 24 ساعته هست و توی این تایم کاملا مات و یکدست باقی میمونه .
به هیچ عنوان اکسید نمیشه و یا داخل منافذ و خطوط ریز روی پوست فرو نمیره و بافت اون رو خیلی صاف و یکدست نشون میده .
شعاری که این برند داره اینه که “اعتماد به نفس رو تنت کن” و وقتی اون رو استفاده میکنید حس میکنید که پوست شما به طور طبیعی همینقدر صاف و بی نقص هست.
این محصول از اون دسته کرم پودرهایی هست که میکاپ آرتیست های حرفه ای علاقه ی زیادی به اون دارند و با اینکه کرم پودری حرفه ای هست اما استفاده از اون نیاز به تکنیک خاصی نداره و افرادی مبتدی هم میتونن از اون استفاده کنن چرا که تکسچری مایع و بافتی فلوئیدی داره.
کرم پودر مک


کرم پودر مک از پرطرفدارترین محصولاتی که وقتی اون رو استفاده کنی حاظر نیستی عوضش کنی .این کرم پودر برای انواع پوست مناسبه چرا که دارای دو خاصیت هست که هم برای پوست نرمال و خش وهم برای پوست چرب بینظیره:

  • دارای خاصیت آبرسانی و جلوگیری از کیکی و خشک شدن پوست
  • دارای ویژگی کنترل ترشح چربی و جلوگیری از چرب و براق شدن پوست

البته که اگه پوست خیلی خشکی دارین باید قبلش از یک پرایمر آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید که بتونه پوستتون رو خیلی خوب تغذیه کنه ، در غیر این صورت این محصول مناسب شما نیست ، کرم پودر مکو بهترین پرایمرهارو میتونید به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از سایت مای سفورا تهیه کنید.
مک کاور قابل ساختی داره و شما میتونید به میزانی که از اون استفاده میکنید از طبیعی تا فول ترین کاور رو داشته باشین. بهترین روش برای استفاده اینه که یک مقدار کمی از محصول رو استفاده و فید کنید، اجازه بدین روی پوستتون خشک بشه ودر نهایت اگر نیاز به کاور بیشتری دارین میتونید به اون اضافه کنید.
این کرم پودر 24 ساعت موندگاری داره و توی این تایم کاملا یکدست و مات روی پوستتون بقی میمونه و ظاهرش هیچ تغییر نمیکنه، توی منافذ و خطوط نفوذ نمیکنه و بهترین ظاهر رو به شما میده.
کرم پودر نارس


اگر پوستتون خشکه، نرمال و یا کدر هست این کرم پودر رو برای شما تولید کردن . نارس با داشتنِ ترکیباتی عالی میتونه پوت رو رطوبت رسانی کنه و اون رو از خشکی بیرون میاره و ظاهری درخشان ، با طراوت و شاداب بهش میده.
این کرم پودر موندگاری 16 ساعته ای داره و محصولی ضذ رطوبت و تعریقه برای همین هم توی هر ظرایط آب و هوایی به همون شکل اولیه باقی میمونه و تکون نمیخوره. این محصول دارای ترکیبی از عصاره ی سیب، تمشک و هندوانه هست که این ترکیب به مرور زمان میتونه بافت پوست رو بهبود ببخشه و اون رو خیلی باطروات کنه.
نارس تکسچری فلوئیدی و فید بسیار راحتی داره، اکسید نمیشه و پوست رو خشک نمیکنه برای همین هم داخل خطوط پوستی به هیچ عنوان فرو نمیره و اون هارو بولد نمیکنه. کاور مدیوم تا فولی داره و میتونه یک انتخاب عالی برای استفاده روزانه و یا حرفه ای شما باشه.
کرم پودر لورال


از سبک ترین کرم پودرهای دنیاست که برای انوع پوست مناسبه و میتونه کاور مدیوم تا فولی رو به پوست بده. این کرم پودر مایع هست و خیلی راحت روی پوست قرار میگیره بدونِ این که اون رو سنگین کنه و یا منافذ پوست رو مسدود کنه.
در واقع لورال به پوست اجازه ی تنفس میده برای همین هم به هیچ عنوان باعث به وجود اومدن جوش و یا لک روی پوست نمیشه. در دو مدل 24و 32 ساعته تولید شده که هردو کیفیت و موندگاری بالایی دارن و شما میتونید با توجه به نیازتون اون رو تهیه کنید.
این محصول یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده ی روزانه هست و انواع پوست مخصوصا پوست های نرمال و خشک میتونن از اون استفاده کنن.
کرم پودر هدی بیوتی


کرم پودر هدی بیوتی ، یکی از فول کاورترین محصولات در دنیاست. این کرم پودر گیاهیه و هیچ ترکیب مضری در فرمولاسیون  اون به کار نرفته.
هدی بیوتی رو به افرادی که پوست نرمال و چرب دارن پیشنهاد میکنیم، افرادی که کرمی با پوشانندگی قوی میخوان که تمامی لکه های روی پوست و ناهمواری هایی مثل اسکار و جای جوش رو کاور کنه، بدون این که باعث بشه پوست چرب و سنگین بشه.
این محصول 24 ساعته ، ضدآب و ضد رطوبت و تعریقه و حتی توی شرجی ترین هوا هم باز ظاهر ماتش رو حفظ میکنه و به هیچ عنوان روی پوست ظاهرش تغییر نمیکنه ، چرب و براق هم نمیشه.
کرم پودر هدی بیوتی، کاور به شدت قوی داره برای همین هم باید خیلی کم و آروم آروم اون رو استفاده کنید چرا که خیلی از اوقات با یک پمپ و یا نهایتا دو پمپ از اون میتونید یک کاور خیلی قوی بگیرین پس، موقعی که دارین اون رو استفاده میکنید در مرحله ی اول به هیچ عنوان مقدار خیلی زیادی از محصول رو اپلای نکنید، چرا که این باعث میشه فید کرم روی پوست سخت و در نتیجه میکاپ حالتی سنگین وماسیده به خودش بگیره.
با هم بهترین کرم پودرها در دنیا رو شناختیم و دیدیم که هرکدوم چه ویژگی و مزایایی دارند .
از مهمترین ویژگی که این 5 کرم پودر به طور مشترک اون رو داشتن این بود که ترکیباتی فاقد مواد مضر دارند و همین باعث میشه هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نکنن.
این کرم پودرها و خیلی از محصولاتِ آرایشی و پوستی دیگه رو میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.
در کنار این ها ، در مای سفورا میتونید آموزش های فوق العاده ای رو در رابطه با میکاپ و مشکلات پوستی ببینید و به خیلی ازسوالاتتون جواب بدین. در نهایت اگر نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

www.mysephora.ir

این مطلب، یک خبرآگهی (رپورتاژ آگهی) بوده و خبرگزاری زردیس در محتوای آن هیچ نظری ندارد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان