شما اینجا هستید
جامعه » اکران ۱۶ فیلم جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان جنوبی

سید علی زمزم در گفتگو با خبرنگار زردیس، گفت: ۱۶ فیلم برگزیده چهل دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قالب دهمین جشنواره استانی نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی اکران می‌شود.

به گفته وی این فیلم‌ها از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری بر روی پرده دو سینمای فردوسی و بهمن بیرجند نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تئاتر” فخرالزمان” نماینده خراسان جنوبی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فردا در دو نوبت در تهران اجرا می‌شود، تصریح کرد: نویسنده این نمایش ابراهیم عادل نیا است و کارگردانی آن را هم مهدی مسروری بر عهده دارد و در بخش صحنه‌ای این جشنواره به عنوان نماینده خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

وی گفت :۱۱ بهمن ماه هم اختتامیه جشنواره ملی عکس و فیلم مستند کویر به میزبانی طبس برگزار می‌شود.

به گفته وی هزار و ۲۴۷ اثر از ۱۷۴ عکاس و ۵۰ فیلم مستند از ۴۰ فیلمساز، به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی یادآور شد: مهرداد اسکویی، احمد الستی و اسفندیار شهیدی در بخش فیلم مستند و علی قلم سیاه، سعید محمودی ازناوه و مسعود زنده روح کرمانی در بخش عکس، داوری این دوره از جشنواره را برعهده دارند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: برای شرکت در سومین جشنواره تجسم هنر استان حدود ۴۵۰ اثر ارسال شده است که از این تعداد ۳۴ اثر به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافتند.

به گفته زمزم آثار راه یافته به بخش نمایشگاه این جشنواره، ۱۲ بهمن ماه در نگارخانه استاد اسماعیلی مود به نمایش گذاشته می‌شود و ۲۳ بهمن ماه هم اختتامیه این جشنواره در بیرجند برگزار می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان