شما اینجا هستید
بین الملل » دیدار محرمانه هرتزوگ با نخست‌وزیر قطر در آلمان

به گزارش خبرگزاری زردیس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت»، گزارش داده است که نخست وزیر قطر و رئیس رژیم اشغالگر در نشستی محرمانه موضوع آزادی اسرا را بررسی کردند.

از سوی دیگر، وبگاه المصری الیوم گزارش داد که دفتر رئیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسحاق هرتزوگ با محمد عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر قطر در حاشیه نشست امنیتی مونیخ دیدار داشته است.

رئیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که من روز جمعه با نخست وزیر قطر دیدار کردم. بحث و رایزنی‌های خوبی بود و فکر می‌کنم او تلاش زیادی می‌کند. وی تمرکز زیادی روی این موضوع (توافق برای مبادله اسرا) دارد.

در همین راستا، تارنمای i۲۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که در دیدار هرتزوگ با نخست وزیر قطر شماری از خانواده اسرای صهیونیستی در غزه نیز حضور داشتند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها تاکید کرده است که با هرگونه تشکیل دولت مستقل فلسطینی مخالف است و هرگز اجازه آن را نخواهد داد.

از سوی دیگر، جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه در یکصد و سی و چهارمین روز جنگ علیه این باریکه همچنان ادامه دارد و تعداد شهدا به ۲۸۸۵۸ نفر افزایش یافته است. به گفته دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه، رژیم اشغالگر قدس طی ۲۴ ساعت گذشته دست به ۹ جنایت جدید زده که طی آن ۸۳ نفر شهید و ۱۲۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان