شما اینجا هستید
حوادث » آژیر هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدادرآمدن آژیر هشدار در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که آژیر هشدار در «ایفن مناحیم»، «گورن»، «زرعیت» و «شومیرا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که چندین موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی به صورت همزمان و مستقیم از سمت لبنان هدف گرفته شده است.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین، از جمله مواضع صهیونیستی که در این حمله‌ها هدف قرار داده شده، مواضع «الرمثا» و «السماقه» در مزارع اشغالی شبعا و موضع «برکه ریشا» در شمال سرزمین‌های اشغالی است.

گفتنی است با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم‌کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف صهیونیستی کرده است. عملیات‌های حزب‌الله لبنان درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان