شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » سیلاب ۵۱۰ میلیارد ریال به راه‌های ایلام خسارت زد

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: پل جانستون و مژاره تخریب شده و دیوار حائل محور گل‌گل- سرابنقل آبدانان و محور گنداب-انجیره-تختان نیز آسیب دیده است.

وی بیان کرد: چهار دستگاه پل دچار تخریب رادیه و برید و دستک شده‌اند و همچنین پل پاچم دهارون تخریب شده و مسیرهای روستایی نیز آسیب دیده‌اند.

وی عنوان کرد: ده مقطع در محور ایلام-صالح آباد ریزش و رانش داشته و قسمتی از راه و پل محور ایلام-صالح آباد نیز رانش کرده است.

چشمه خاور با اشاره به تخریب آسفالت حوزه شهرستان ایلام و پل پنج دهانه سه راه جندالله / سرنی و گدار خوش، افزود: رادیه و برید پل طاقی شماره ۱۹ محور دهلران-مورموری بطور کامل تخریب شده و پی‌کوله پل بزرگ دویرج بالا محور دهلران-مورموری و پل سه‌راهی نادر آباد نیز تخریب شده‌اند.

چشمه خاور ادامه داد: اکثر پلهای استان از قدمت ساخت بالایی برخودار بوده و به جهت جلوگیری از تخریب کامل برخی پل‌ها بلافاصله تعمیرات ابنیه فنی پل‌ها آغاز شده و پیمانکار در محور ملکشاهی میمه مشغول بتن ریزی می‌باشد

وی گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با تلاش شبانه روزی و بسیج امکانات و تجهیزات راهداری، نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده و تردد در حال حاضر در تمام محورهای استان ایلام برقرار است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان