شما اینجا هستید
حوادث » هدف محفل «امام حسنی ها» قرار گرفتن قرآن در مسیر زندگی است

حجت الاسلام علی علوی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار زردیس اظهار کرد: یکی از اهداف محفل بزرگ امام حسنی‌ها قرار گرفتن قرآن در مسیر زندگی و تعالی انسان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلیل آباد بیان کرد: امسال با اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه ها» با عنوان «مسطورا» مردم نشان دادند که تشنه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی هستند و با حضور ۱۲۰ هزار نفر در استادیوم آزادی گفتمان قرآنی بزرگی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه طرح قرآنی مسطورا تا سه سال اجرا خواهد شد و تداوم دارد، افزود: هدف از این طرح ورود قرآن در زندگی و رفتار اجتماعی مردم است که در هر زمینه‌ای و محفلی با قرآن زندگی کنند و محوریت سخنان آنان در هر محفلی استفاده از آیه‌های قرآن باشد.

علوی مقدم ارتباط با قرآن را روشنایی در مسیر زندگی انسان برشمرد و افزود: محفل امام حسنی‌ها امسال بارقه امیدی را داد که دشمنان کوردل ایران زمین هنوز هم ملت ایران را نشناخته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلیل آباد استقبال با شکوه مردم آن هم در مدت بیش از سه ساعت با قرآن در استادیوم آزادی فعالیت متولیان فرهنگی و قرآنی را مضاعف کرد و لذا باید متولیان فرهنگی بیش از این برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی دستورات قرآن را راهگشای زندگی برای هر شخص دانست و افزود: همه ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی با نزدیک شدن به قرآن کریم و با قرآن زندگی کردن برطرف می‌شود.

علوی مقدم گفت: امسال اجرای طرح مسطورا در شهرستان خلیل آباد با استقبال پرشور و گسترده مردم همراه بود و باید بیش از این در این جهت برنامه ریزی شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان