شما اینجا هستید
جامعه » نوروز امسال ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد

به گزارش خبرگزاری زردیس، حسن کحال‌زاده در خصوص وضعیت سفر و مسافر در بخش هوایی اظهار داشت: در طرح نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا هشت فروردین ماه سال‌جاری تعداد بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ مسافر با ۶۱۰ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان اعزام و پذیرش شده اند که از این تعداد ۴۸۸ پرواز داخلی و ۱۲۲ پرواز خارجی بوده است.

وی افزود: در پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان در این بازه زمانی بیش از ۵۵ هزار و ۸۰۰ مسافر جابه جا شده اند که از این تعداد افزون بر ۲۷ هزار و ۶۰۰ مسافر پذیرش و بالغ بر ۲۸ هزار و ۲۰۰ مسافر اعزام شده اند.

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در پروازهای خارجی در مجموع بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ مسافر جابه جا شده اند که از این تعداد هفت هزار و ۳۳۸ مسافر اعزام و بالغ بر هفت هزار و ۳۰۰ مسافر در فرودگاه اصفهان پذیرش شده است.

وی با اشاره به اقدامات نوروزی برای استقبال از مسافران در سفرهای هوایی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این اقدامات که از آستانه فرارسیدن سال نو برنامه ریزی و انجام شد، برپایی سفره هفت سین میدانی و ترمینالی، نصب المان‌های نوروزی در محوطه فرودگاهی و پذیرایی با افطاری ساده از مسافران و مراجعان روزه دار در ترمینال‌های پروازی فرودگاه را شامل می‌شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان