شما اینجا هستید
بین الملل » رفتارهای جنون‌آمیز صهیونیست‌ها از سر استیصال است

به گزارش خبرگزاری زردیس، سردار «رمضان شریف» رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، صبح امروز در نشست خبری ستاد مرکزی انتفاضه و قدس درباره وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول ۶ ماه گذشته نشان می‌دهد وضعیت این رژیم به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته شاهد حضور نیم میلیون جمعیت در لندن بودیم که حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند و از حکام‌شان خواستند که در پشتیبانی از رژیم صهیونیستی تجدید نظر کنند.

سردار شریف افزود: همین وضعیت را در آمریکا و در سایر نقاط جهان و شهرهای مختلف تداوم داشته و دارد و در بین کشورهای اسلامی این موضوع در بالاترین سطح بوده است؛ چیزی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها به آن اشاره کردند امروز مورد توجه و تصدیق افکار عمومی جهان قرار گرفته است.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تاکید کرد: با کمال افتخار می‌توانیم این را اعلام کنیم که امسال روز جهانی قدس واقعاً یک روز جهانی به برکت استقامت، پایمردی، شجاعت و تدبیر رزمندگان حاضر در میدان مبارزه با صهیونیست‌ها به ویژه رزمندگان حماس و جهاد اسلامی است که شجاعانه پای آرمان فلسطین ایستادند و عملیات طوفان‌الاقصی را رقم زدند و ۶ ماه از این دستاورد خود دفاع کردند و صهیونیست‌ها بعد از ۶ ماه همچنان دست خالی دست به رفتارهای جنون‌آمیز می‌زنند.

سردار شریف با بیان اینکه آرزوی صهیونیست‌ها بود که مردم فلسطین را در مقابل رزمندگان خود قرار دهند اما نتوانستند، اظهار کرد: امروز تحلیل‌گران آن‌ها اعلام کردند که غزه از بین‌رفتنی نیست. هجمه به بیمارستان‌ها زبانزد عام و خاص شده و رفتارهای غیر حقوقی و غیر دیپلماتیک از آن‌ها سر می‌زند. رفتارهای جنون‌آمیز صهیونیست‌ها نه از سر قدرت، بلکه از سر استیصال است.

وی گفت: امیدواریم خداوند به زودی پیروزی فلسطینی‌ها را رقم بزند و ما شاهد خفت و خواری بیشتر صهیونیست‌ها باشیم. مردم ایران همواره فریاد آزادی‌خواهی فلسطین را سر داده‌اند و به عنوان مردم با فرهنگ و آبرومند شناخته می‌شوند.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اعلام اینکه راهپیمایی روز قدس امسال را صبح روز جمعه از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و روستاهای سراسر کشور به سمت محل برگزاری نماز جمعه خواهیم داشت، افزود: راهپیمایی در بیش از ۲ هزار نقطه و با بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود. برای هر ۳۱ استان سخنران مشخص شده و بیش از ۱۵۰۰ مُبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

سردار شریف گفت: پیام وحدت ملت ما پیرامون موضوع حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان نهادینه شده است و در این زمینه در کشور وحدت رویه وجود دارد که قابل تقدیر است و به امنیت و اقتدار کشور ما کمک می‌کند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان