شما اینجا هستید
جامعه » شهرداری گرگان به مرحله نیمه نهایی راه یافت

به گزارش خبرگزاری زردیس، بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر آقایان ایران امروز شنبه ۲۵ فروردینماه با انجام ۴ دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این مرحله، کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۰ به پیروزی رسید. در این بازیامیرحسین یازرلو با ۳۰ امتیاز، ۳ پاس گل، ۳ توپ ربایی و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. با کسب نخستین پیروزی تیم کاله، سری ۲ بریک به سود تیم ذوب آهن شد.

در دیگر بازی این مرحله، مهرام تهران به مصاف تیم صنعت مس کرمان رفت و این دیدار را با نتیجه ۹۲ بر ۷۹ واگذار کرد. مهدی افخمیدر این دیدار با ۲۶ امتیاز، ۶ پاس گل، ۴ ریباند و کارایی ۲۳ بهترین بازیکن شد. سری این دیدار ۲ بر یک به نفع تیم مهرام است.

سومین دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و طبیعت تهران در مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد و پالایش نفت دومین پیروزی خود را بانتیجه ۸۵ بر ۸۲ به دست آورد. در این بازی حامد حدادی با ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۱ به عنوان بهترین بازیکن ایندیدار انتخاب شد. سری این دیدار ۲ بر یک به سود پالایش نفت آبادان شد.

شهرداری گرگان در این مرحله مقابل تیم لیموندیس شیراز به میدان رفت و سومین پیروزی خود را با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ کسب کرد. ارسلانکاظمی در این دیدار با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن بود. شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی پیاپی،به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان