به گزارش خبرنگار زردیس، عبدالوحید فیاضی صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در نشست فراکسیون فرهنگیان با وزیر آموزش و پرورش، این طرح مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد مابقی مطالبات در سال آینده پرداخت شود.
این عضو خانه ملت افزود: در این جلسه، مسائل مهمی از جمله تبدیل وضعیت نیروهای مهرآفرین، جبران کمبود معلم، وضعیت نیروهای پیشدبستانی و نهضتی و همچنین برنامه ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن فرهنگیان بررسی شد.
وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مطالبات معلمان، تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که امسال نیمی از تفاوت فوقالعاده ویژه فرهنگیان پرداخت شود تا بخشی از دغدغههای معیشتی این قشر زحمتکش مرتفع گردد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس تأکید کرد: مجلس و دولت مصمم هستند تا با همکاری یکدیگر، گامهای عملی برای بهبود وضعیت فرهنگیان بردارند و این پیشنهاد نیز در همین راستا مطرح شده است.
- زردیس Zardis
- کد خبر 57527
- 43 بازدید
- بدون نظر
اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان
تمامی حقوق مطالب برای اخبار زردیس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس







