به گزارش خبرگزاری زردیس، دیدار تیمهای فولاد هرمزگان و آکادمی کیا از هفته دهم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور، ظهر امروز در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد و دو تیم در پایان به تساوی پرگل ۳ بر ۳ رضایت دادند.
گلهای تیم فولاد هرمزگان در این دیدار توسط محمدحسین بذرپاچ، سجاد طجرلو و ایمان رئیسینسب به ثمر رسید تا شاگردان رضا مرتضیزاده سه بار دروازه حریف تهرانی خود را باز کنند.
با این نتیجه، فولاد هرمزگان امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند و همچنان در میانه جدول رقابتهای لیگ دسته دوم قرار گرفت.
نماینده هرمزگان در هفته یازدهم این رقابتها، روز ۵ دیماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم رخش خودرو تبریز خواهد رفت.
- زردیس Zardis
- کد خبر 58644
- 76 بازدید
- بدون نظر
اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان
تمامی حقوق مطالب برای اخبار زردیس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس







