true
true
true
true
true
به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از الجزیره، وزارت کشور بحرین از فعال شدن مجدد آژیرهای خطر در این کشور خبر داد و از شهروندان بحرینی خواست به نزدیک ترین مکان امن بروند.
بامداد امروز نیز وزارت کشور بحرین اعلام کرد که آژیرهای هشدار در سراسر این کشور به صدا درآمد.
ارتش کویت نیز مدعی شد که سامانههای پدافند هوایی این کشور با حملات موشکی و پهپادی مقابله کردند.
لازم به ذکر است که نقض آتش بس امضا شده با ایران از سوی عناصر آمریکایی با دستور مستقیم ترامپ باعث ناامن شدن منطقه و تنگه هرمز شده است.
- زردیس Zardis
- کد خبر 59698
- 1 بازدید
- بدون نظر
true
true
true
true
false
لینک کوتاه
https://zardis.net/news/?p=59698
true
true
true
true
اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان
تمامی حقوق مطالب برای اخبار زردیس محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.
طراحی و اجرا: سامانه سایت ساز زردیس







