شما اینجا هستید
اندروید » آموزش اتصال Nox به Android Studio

سلام و عرض ادب خدمت همه اعضای گرامی
شاید یکی از مسائلی که باعث خستگی شما هم شده باشه، شبیه ساز دیفالت اندروید استادیو هست. حالا برخی با داشتن سخت افزارهای مناسب موفق به نصب هکس و بالا بردن سرعت پردازشش میشن ولی برخی حتی همین رو هم نمیتونن و در نهایت کلافه میشن!
شبیه سازهای مختلفی هست (که برخیش رو میشناسم و برخیش رو هم شاید نشناسم) اما یکی از مواردی که خیلی نظر من رو به خودش جلب کرد، برنامه Nox بود که میتونید از این لینک دانلود کنید! (معرفی این برنامه به این معنا نیست که بهترین گزینه ست. صرفا بعنوان مثال بود. مثالی که خودم در حال حاضر استفاده میکنم و از سرعت و کیفیت و امکاناتش خیلی راضی ام و لذت میبرم. و خیلی راضی ام. شاید در آینده نظرم تغییر کنه)
حالا سوالی که شاید برای برخی پیش بیاد این هست که چطور این Nox را به اندروید استودیو وصل کنیم و پروژه ها را ران کنیم؟ پاسخ به این سوال دقیقا هدف همین تاپیک هست. مراحل را به ترتیب دنبال کنید:

  1. برنامه Nox را دانلود و نصب کنید (لینکش در بالا درج شد. همیشه آخرین نسخه را داشته باشید)
  2. اندروید استودیو رو باز کنید و وارد یکی از پروژه ها بشید.
  3. برنامه Nox را باز کنید و وارد قسمت System Settings بشید.
  4. گزینه Root را On کنید.
  5. (توجه داشته باشید که ممکن هست Nox شما در حالت پیش فرض بصورت تبلت اجرا شه. برای شبیه سازی بهتر موبایل میتونید از این آدرس به حالت موبایل تغییر بدید: System Settings >> Advanced >> Startup Setting >> Phone)
  6. حالا وارد گوشی بشید (یعنی وارد Nox بشید) و به Settings برید و از قسمت About روی Build چند بار بزنید تا حالت Developer فعال شه.
  7. حالا برگردید و از قسمت Developers Options گزینه USB Debugging را تیک دار کنید.
  8. حالا وارد cmd بشید (Win + R را بزنید و بنویسید cmd و اینتر بزنید) و از اونجا وارد پوشه bin محل نصب Nox تون بشید (یا اینکه وارد این پوشه بشید و اونجا شیفت را بگیرید و راست کلیک کنید و گزینه open commond windows here را بزنید). و این دستور را اجرا کنید: nox_adb.exe connect 127.0.0.1:62001

آموزش تغییر مسیر در CMD ????
www.zardis.net/directory-cmd
طبیعتا در این مرحله دیگه این دو برنامه به هم وصل شدن. اگر احیانا نشده بودند، Nox را ری استارت کنید و دوباره تست کنید.

 

آموزش تصویری؛

 
خانه اندروید مرحله اول اجرا کردن شبیه ساز Nox App Player
۱- اول باید ماشین مجازی Nox را دانلود کنید ، پس از دانلود لطفا نصب کنید که نصب بسیار ساده دارد کافی است چند Next رو بزنید برای نصب تا با موفقیت روی سیستم شما نصب شود.
خانه اندروید دومین مرحله پس از نصب شبیه ساز Nox App Player باید مراحل که در تصاویر زیر مشخص شده است را پیش برید و تیک گزینه USB debugging رو بزنید.
اول وارد بخش تنظیمات Nox  شوید.

وارد بخش Developer Tools شوید.

تیک گزینه USB debugging رو بزنید.

حالا باید اندازه و یا سایز اجرا کردن Nox رو تنظیم کنید.

من در اینجا عرض و ارتفاع را ۵۵۰ در ۸۰۰ در نظر گرفتم.

حالا باید یک بار برای اینکه تنظیمات شما اعمال شود باید ریستارت کنید Nox را برای اینکه منظور روی save changs کلیک کنید.

تبریک می گیم تا اینجا شما توانستید عملیات متصل شدن به ماشین مجازی رو انجام بدید  وقتی اندروید استودیو را اجرا می کنیم طبق تصویر زیر ماشین مجازی Nox را انتخاب می کنیم.سپس پس از ساختن فایل apk و نصب روی Nox  پروژه شما اجرا می شود و ممکن است ۱۰ ثانیه طول بکشد پس شکیبا باشید.
 

طبیعتا در این مرحله دیگه این دو برنامه به هم وصل شدن. اگر احیانا نشده بودند، Nox را ری استارت کنید و دوباره تست کنید. (همينطور که در تصاویر زیر مي بينيد به همين سادگي من پروژه لوگ کت را روي Nox ران کردم و بسادگي و با سرعت بالا انجام شد)


موفق باشید.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان