شما اینجا هستید
مدرسه ، حوزه و دانشگاه » استفاده از «شاد» کاملا رایگان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

 سید حسن الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در گفتگو با شبکه خبر گفت: استفاده از شبکه شاد و استفاده از پشیبانی شبکه شاد هیچ کدام هزینه‌ای برای دانش آموزان و معلمان ندارد و همه رایگان است.

الحسینی گفت: شماره پشتیبانی شبکه شاد ۴۳۰۸۱ و همه می‌توانند استفاده بکنند و هیچ مشکلی وجود ندارد، حدود ۵۰ نفر در کال سنتر (مرکز تلفن) ما حضور دارند و آماده پاسخگویی هستند و حدود ۲ هزار نفر در استان‌ها آماده هستند که کار توزیع شده پشتیبانی را به انجام برسانند و به عنوان راهنمایان دانش اموزان و معلمان انجام وظیفه کنند.

او گفت: هزینه اینترنت شاد به دستور رئیس جمهوری کاملا رایگان شد و کل تعلیم و تربیت در فضایی امن و رایگان و تعاملی به انجام می‌رسد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: تا الان حدود ۵۵۰ هزار معلم شناسایی و روی شاد تعریف و کلاس بندی شده اند و حدود ۱۰ میبلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۷۹ دانش آموز هم در شبکه شاد و کلاش‌ها حضور دارند و درس می‌خوانند و همه مدارس تقریبا به شبکه متصل اند.

او گفت: فعلا توصیه ما این است که همه کاربران از سیستم اندروید استفاده کنند، برای این که نسخه وب هنوز کامل نشده و در حال ارتقاست.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان