شما اینجا هستید
بین الملل » خوی استکباری آمریکا تغییر نمی‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زردیس،

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه افزود: گره زدن و شرطی کردن اقتصاد و سیاست، به اینکه چه کسی می‌خواهد درآمریکا رئیس جمهور شود، کار غلطی است.

وی گفت: این حقیقتی است که بار‌ها رهبر معظم انقلاب آن را فرموده اندو نکته مهمی است که باید همه مسئولان به آن توجه کنند.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: ما باید به دستان توانای ملت خود اتکا کنیم و این نشانی غلطی است که جریان تحریف می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکید کرد: همه باید مراقب این آدرس غلط باشیم و بدانیم که اقتصاد، سیاست، تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌ها باید بر مبنای داشته‌های خودمان باشد.

وی گفت: امروز عده‌ای می‌خواهند جریان امریکایی را بزک و تحریف کنند و می‌گویند که اگر فلانی رئیس جمهور امریکا شود، اتفاق دیگری می‌افتد؛ اما این گونه نیست و خوی استکباری امریکا دموکرات و جمهوریخواه نمی‌شناسد.

رئیس قوه قضاییه با گرامیداشت سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: روز مبارزه با استکبار، نماد و نمودی است که باید براساس آن هم استکبار و روش‌های آن را بشناسیم و هم به همه نسل‌های بعدی بشناسانیم تا از این طریق راه‌های نفوذ استکبار شناسایی و جلوی آن گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سیزدهم آبان سال ۴۳، سیزده آبان ۵۷ و نیز سیزده آبان سال ۵۸ و وقایع آن‌ها را یادآور شد و گفت: این‌ها همه جلوه بی اعتمادی به امریکاست و اینکه امریکا همواره به دنبال گسترش جریان استکباری خود در کشور ما بوده و هست.

وبسایت تحلیلی خبری زردیس





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان