شما اینجا هستید
جامعه » ولایتمداری بارزترین ویژگی سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های زردیس از کرمان، در آخرین روز از هفته مقاومت و ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور، سردار مارانی فرمانده قرارگاه مدینه، حجت الاسلام سعادت مشاور عالی در سپاه قدس، رزم حسینی وزیر صمت، خانواده‌های معظم شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهیدحسین پورجعفری و مسئولین استانی در حال برگزاریست.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این اجلاسیه با اعلام اینکه حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب پیامبر و امامین (علیهم السلام) است، گفت: در تمام مقاطع مختلف، ثمرات این مکتب را دیده ایم و حاج قاسم سلیمانی جلوه این مکتب امروز است.

او افزود: رزمنده سرافراز در جهاد اکبر، اخلاص، تواضع و فروتنی بخشی از جلوه نورانی این سردار عزیز است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: تحلیل درست حوادت، صبر و تحمل انقلابی، ولایتمداری در تبیین جبهه انقلاب بخشی از شخصیت فرمانده انقلابی شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او با اعلام اینکه مرد میدان صبر، از دل سختی‌ها فرصت جدید به وجود آوردند، عبور از معابر سخت تفکر و تخصص، تشکیل واحد ملل مسلمان و حضور در میدان مختلف را هنر ذاتی این فرمانده شجاع دانست و بیان داشت: نوازش بچه‌های شهدا، پذیرش جوانان، توجه به پدر و مادر و تکریم جانبازان از خصوصیت بارز این فرمانده بزرگ است.

امام جمعه کرمان گفت: مردم نجیب کرمان، ۶۰ شهید را در تشیع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند که خروش و سیل مردمی و حماسه دیگری در تاریخ رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: آماده برای عمل به فرمایشات رهبری و انتقامات پی درپی هستیم.

در حال تکمیل …





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان