شما اینجا هستید
مدرسه ، حوزه و دانشگاه » اجرای طرح «انسانیت بیشتر» برای جوانان با هدف آموزشی و پژوهشی

محمد گل فشان در گفتگو با خبرنگار زردیس، از اجرای طرح «انسانیت بیشتر» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن این ماه پر برکت و لزوم توجه به خوراک فکری جوانان، سازمان جوانان هلال احمر این بار اقدام به اجرای طرحی متفاوت و با تمرکز بر آموزه‌های فکری مناسب رده سنی جوانان کرده است.

وی با توضیح درخصوص این طرح عنوان کرد: در این طرح متون و پادکست‌هایی با محتوای آموزشی و پرورشی در اختیار جوانان و اعضای سازمان قرار می‌گیرد. محتوای این پادکست‌ها به شکلی است که افراد را به تفکر وا می‌دارد و در نهایت منجر به ارائه راه کارهای نوین اجرایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، مدیریتی و غیره می‌شود.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر درخصوص هدف اجرای این طرح ابراز داشت: هدف این طرح وا داشتن جوانان به تفکر و سوق آنها به ارائه راهکارهای جدید برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها است. نتایج راه کارهای ارائه شده از سوی جوانان نیز قرار است پس از بازنگری‌های کارشناسی در دبیرخانه سازمان؛ در سیاست‌ها، رویکردها و برنامه‌های سازمان گنجانده شود.

گل فشان عنوان کرد: طرح «انسانیت بیشتر» پیرامون مسائل آموزشی و تفکر محور است. اغلب طرح‌های گذشته سازمان به صورت عملیاتی یا اجرایی بود اما این طرح در قالب پرورشی و پژوهشی اجرا شده است.

وی ادامه داد: این طرح در سطح تمامی ادارات کل سازمان جوانان سراسر کشور در حال اجرا است و دبیرخانه آن نیز در استان خراسان شمالی واقع شده است.

گل فشان با اشاره بر پیش رو بودن هفته هلال احمر نیز تصریح کرد: برای این هفته نیز برنامه‌های ویژه ای تدارک دیده شده که به محض قطعیت، جزئیات آن اعلام خواهد شد.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان