شما اینجا هستید
سلامت » فعالیت سالن‌های ورزشی در استان مرکزی خلاف پروتکلهای بهداشتی است

به گزارش خبرنگار زردیس، سید محمد جمالیان ظهر شنبه در نشست مدیریت کرونا استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: با توجه به اتمام آزمون سراسری و آغاز مسافرت‌های تابستانی نیاز است همانند گذشته نظارت‌های هوشمند نیروی انتظامی افزایش پیدا کند.

وی افزود: برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اکنون به صورت گزینشی با دانشگاه علوم پزشکی اراک هماهنگ می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: نیاز است این اداره کل هماهنگی و همکاری قوی‌تری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.

جمالیان با اشاره به اینکه تمامی ورزشگاه‌های استان مرکزی فعال هستند، افزود: فعالیت ورزشگاه‌ها در استان مرکزی خلاف پروتکل‌های بهداشتی است و باید برای پیشگیری از موج پنجم کرونا نظارت اصولی در این بخش اعمال شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان اصلاً موارد را با دانشگاه هماهنگ نمی‌کند افزود: به عنوان مثال استقبال هواداران از تیم استقلال تهران در هتل امیرکبیر اصلأ هماهنگ شده نبود و در واقع گزینشی عمل می‌کنند و در حال حاضر نیز باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی فعال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در بخش دیگر سخنان خود افزود: برخی فرمانداران استان مرکزی اکنون بدون هماهنگی با مرکز بهداشت مجوزهایی صادر می‌کنند که این امر مشکلاتی را برای استان مرکزی به همراه دارد.

جمالیان گفت: ادارات استان مرکزی محدودیت‌های مدیریت هوشمند مقابله با بیماری کووید ۱۹ را به درستی رعایت نمی‌کنند.

وی افزود: ۸ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند با وجود تماس‌های مکرر از دریافت واکسم دوز دوم این ویروس خودداری کرده‌اند که عدم مراجعه آنان موجب می‌شود زحماتی که کشیده شده از بین برود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان