شما اینجا هستید
متفرقه » تالارهای خراسان شمالی امروز بسته می‌شوند

به گزارش خبرنگار زردیس، احمد برادران صبح سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و اصحاب رسانه باید برای اعلام هشدارهای عمومی به مردم ورود جدی داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برابر با آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد بستری‌ها و مراجعه کنندگان به مراکز درمان ناشی از بیماری کرونا نگران کننده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی‌تواند در بحث اطلاع رسانی کار کند و تمامی اصحاب رسانه باید با جدیت پای کار باشند، افزود: برگزاری مجالس و دورهمی های عمومی یکی از عوامل مهم شیوع بیماری کروناست و باید با انجام فعالیت فرهنگی از تریبون‌های مختلف هشدار دهیم.

برادران با ابراز نگرانی از کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، گفت: با همکاری دستگاه قضائی تالارها امروز بسته خواهند شد و ادامه فعالیت مشاغل گروه یک منوط به رعایت ضوابط بهداشتی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی بیان داشت: جایگاه رسانه به عنوان یکی از مهمترین ارکان دموکراسی در تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی‌ها و ارتقا سطح آگاهی‌های مردم ویژه است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباط مردم و مدیران هستند، گفت: اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و اقدامات انجام شده در شرایط امروز جامعه به دنبال امید آفرینی باشند.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان