شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » اعتبارات عمرانی استان سمنان ۲۹ درصد رشد داشت

به گزارش خبرنگار زردیس، علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس به مناسبت هفته دولت به میزبانی سالن کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه امسال نسبت به میانگین چهارساله دولت تدبیر و امید رشد ۴۹ درصدی اعتبارات طی ایام هفته‌ای که متعلق به دولت است را در مقایسه با سنوات قبل را شاهد هستیم، ابراز داشت: این رشد اعتبارات عمرانی برای استان ۲۹ درصد بوده است.

وی افزود: برخی از پروژه‌های عمرانی کلان استان سمنان برای افتتاحیه توسط شخصیت‌های ارشد کشوری نگه‌داشته است تا بعد از استقرار کامل دولت و انتخاب وزرا در موقعیت مناسبت دعوت‌شده و به افتتاح برسند.

استاندار سمنان بابیان اینکه همه هم و تلاش مدیریت استان برای این بود تا علیرغم محدودیت مالی بتواند خدمات رفاهی را برای مردم به ارمغان بیاورد، ابراز داشت: خوشبختانه باوجود همه مشکلات موجود توانستیم پروژه‌های عمرانی را در سطح استان سمنان اجرا کنیم.

آشناگر بابیان اینکه علیرغم این محدودیت‌ها دستگاه‌های اجرایی استان نیز خوب ظاهر شدند، تصریح کرد: این نشان می‌دهد مدیریت اجرایی استان این توفیق را داشته تا برای مردم و همراه با آن‌ها اقدامات خوبی را به سرانجام برساند.

وی افزود: امیدواریم این پروژه‌هایی که طی هفته دولت سال جاری افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند بتوانند خدمات مناسب را به مردم دهند و روزبه‌روز شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه استان سمنان باشیم.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان