شما اینجا هستید
متفرقه » سردار شریفی درگذشت پدر شهیدان موحددانش را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری زردیس، در پی درگذشت مرحوم حاج غلامحسین موحددانش، پدر گرانقدر شهیدان والامقام سردار علیرضا موحددانش و محمدرضا موحددانش، سردار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار شریفی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر آسمانی شدن مرحوم «حاج غلامحسین موحددانش» پدر بزرگوار سردار شهید والامقام دوران دفاع مقدس علیرضا موحددانش فرمانده دلیر و حماسه ساز لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) و شهید گرانقدر محمدرضا موحددانش موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

تلاش و همت سرتا سر مجاهدانه آن پدر والامقام در تربیت اسلامی، انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و حماسه‌ساز در دوران افتخارآفرین دفاع مقدس تحت تعالیم قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب فخر ایران و ایرانی شدند، برای همیشه در صفحه روزگار ماندگار و صبر و چهره سرتاسر نورش تا همیشه در اذهان باقی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور و مهربان که عروجش در ایام پرفیض اربعین حسینی همزمان گردید را به بیت مکرم شهیدان موحددانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و متعال علو درجات معنوی و همنشینی آن مرحوم با سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و صبر و شکیبایی و آرامش قلبی را بازماندگان و همرزمان آن شهیدان طلب می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی

مسئول ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان