شما اینجا هستید
اقتصاد و بازار » مشکلات اقتصادی رفع شود/ لزوم بهبود وضعیت معیشتی مردم

به گزارش خبرنگار زردیس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به حمله سایبری به به جایگاه‌های توزیع عرضه مواد نفتی اظهار داشت: دشمنان دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و نظام بودند که با اقدامات صورت گرفته ناکام ماندند.

وی به شرایط سخت زندگی مردم اشاره کرد و ادامه داد: مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه باید با هماهنگی مناسب برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اقدام کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه با مدیریت، نظارت و برنامه‌ریزی بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی قابل حل است اضافه کرد: همه قوا باید به‌صورت هماهنگ مشکلات اقتصادی مردم و جامعه را برطرف کنند.

وی با اشاره به کم‌توجهی‌های دولت قبل نسبت به پروژه‌های فرهنگی و حوزه فرهنگ تصریح کرد: برای حل مشکلات حوزه فرهنگ باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم تخصیص بودجه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: باید با تأمین اعتبارات مورد نیاز، کمک شود که نهادهای فرهنگی، علمی مانند دانشگاه و حوزه علمیه و تمام کسانی که در عرصه علم و فرهنگ نقش دارند بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی با اشاره به به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهیدان برگزیدگان خداوند متعال هستند و میزبان شهیدان خداوند و فرشتگان الهی هستند. نقاط مختلف شهرها به نام شهدا مزین شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت روز بسیج دانش‌آموزی تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی یک ظرفیت مهم و توانمند و پر انرژی برای آینده انقلاب اسلامی است که باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه زنان لرده دشتستان در برابر استعمار گفت: در سال ۱۲۹۷ شمسی زنان استان بوشهر در منطقه لرده دشتستان پس از تصرف این منطقه توسط انگلیسی‌ها، حماسه بی‌نظیری در شکست استعمارگران آفریدند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه باید حماسه زنان بوشهری در برابر انگلیس در تقویم ثبت شود اظهار داشت: برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز حماسه زنان لرده در استان بوشهر ضروری است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان