شما اینجا هستید
مدرسه ، حوزه و دانشگاه » تعداد فروشگاه‌های «کتابشهر ایران» دورقمی می‌شود

به گزارش خبرگزاری زردیس به نقل از روابط عمومی کتابشهر ایران، آئین افتتاح «کتابشهر کرج» از ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه ۲۰ آبان با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و شعرخوانی علی‌محمد مودب، میلاد عرفان‌پور و علی داودی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

فروشگاه «کتابشهر کرج» که دهمین فروشگاه زنجیره‌ای عرضه کتاب و محصولات فرهنگی مجموعه کتابشهر در سطح کشور است، در ۴۵ متری گلشهر، حدفاصل خیابان انوشیروان و درختی واقع شده و در مساحتی بالغ بر ۱۶۰ مترمربع، بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. این‌فروشگاه دارای بخش‌های کودک و نوجوان، لوازم‌التحریر، هدایای فرهنگی و بازی‌های فکری کودک، نوجوان و بزرگسال است.

مجموعه کتابشهر ایران با هدف افزایش سرانه مطالعه در کشور و دسترسی آسان اقشار مختلف به محتوای مناسب، توسعه ویترین کتاب از طریق راه‌اندازی و تجهیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در سطح کشور را ماموریت خود قرار داده و در همین راستا تاکنون نسبت به راه‌اندازی ۹ کتابفروشی در شهرهای تهران (شعب بهارستان و نوجوان)، مشهد، تبریز، اردبیل، زاهدان، بوشهر، شهرکرد و سمیرم اقدام کرده است.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان