شما اینجا هستید
جامعه » معتادان متجاهر و بی سرپناه در استان مرکزی ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرنگار زردیس، بهروز اکرمی ظهر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با بیان اینکه مواد مخدر یک معضل جدی در جامعه است که با یک تصمیم و اقدام قابل حل نیست، اظهار کرد: مبارزه با آن باید مستمر باشد و به مسائل پیشگیری نیز بر اساس آخرین روش‌های اجتماعی و روانشناسی روز باید بیش از پیش توجه کرد.

وی ادامه داد: تاکنون دستگاه‌های مقابله‌ای در امر مبارزه با مواد مخدر خوب عمل کرده‌اند و نیاز است که دستگاه‌های پیشگیری نیز بیش از بیش تلاش داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی عواقب و پیامدهای ناگوار مصرف مواد مخدر باید همواره در جامعه تقویت شود، تصریح کرد: نباید نسبت به این موضوع عادی انگاری صورت گیرد و آحاد جامعه همواره نسبت به خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر آگاه باشند.

اکرمی اظهار کرد: با شروع فصل سرد اقدامات لازم برای ساماندهی معتادان متجاهر و بی سرپناه در استان مرکزی صورت می‌گیرد و همه تلاش‌ها در این راستا به سمتی است که هیچ معتادی در روزهای سرد بدون سرپناه نباشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه برخی از فرمانداران شهرستان‌های استان مرکزی در برگزاری نشست‌های مبارزه با مواد مخدر کوتاهی داشته‌اند، گفت: این موضوع با وجود اقدامات خوب شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و دبیرخانه این شورا، رتبه استان را کاهش داده است.

وی ادامه داد: فرماندارانی که در این خصوص کوتاهی داشته‌اند باید تا پایان سال نسبت به برگزاری نشست‌های جبرانی به ریاست شخص فرماندار اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تاکید کرد: نیاز است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از ظرفیت بهورزان در راستای پیشگیری در روستاها بهره‌گیری شود.





اخبار زردیس | جدیدترین اخبار ایران و جهان